Swift

Breathe Me

 Nadchodzą święta a ja dopiero teraz odczuwam zimno.
Dziś moja stylizacja jest idealna na chronienie się przed zimnym wiatrem.
Na głowie mam czapkę od firmy ReBell  z napisem "HI MOM"  który jest hasłem promującym firmy.
Do czarne czapki założyłem również  komin.
Kurtkę którą mam na sobie znalazłem w piwnicy mojego taty. Jest ona z czasów jego młodości.
Jest ona bardzo ciepła i pasuje do tej pory roku. Pod nią noszę  świetną bluzkę od YourEyesLie ,która ma fajny nadruk. Osobiście kocham bluzki z nadrukami ,które są na jej całej powierzchni.
Na nogach mam ciepłe buty od Caterpillar, które fajnie wyglądają w połączeniu z całą stylizacją.


 Christmas is comming soon and I feel the cold now.
So today's outfit is perfect to protect yourself from the cold weather.
On my head I have a cap from ReBell with the texture ''Hi MOM'' on it wich is also the companys advert slogan. It keeps your head and ears warm on these cold days.
Matching the cap I wear a black scarf.
The Jacket I'm wearing is a piece I found in my cellar, a leftover from my fathers youth.
It's warm and fits perfect in this time of the year.
Under that I wear a cool shirt from YourEyesLie it has a nice print on it. Personally I love it when a print is filling up the whole shirt.
Last but not least I have brown shoes on to fulfill the whole look.
They look awesome and are warm.









You Might Also Like

19 COMMENTS

  1. you're amazing
    kisses

    NEW LOOK: LOVE MY BLUE CARDIGAN!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/12/sunny-winter-day-need-my-sunglasses.html

    OdpowiedzUsuń
  2. hey honey! love your blog,
    we're following you now :)
    xx

    www.licktheburguer.blogspot.com

    www.licktheburguer.blogspot.com

    www.licktheburguer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka jak z lat 90, świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubie zimy i ja czuje ale teraz jest ok

    OdpowiedzUsuń
  5. O stary, ale dałeś kolejny dobry styl w kolejnym dobrym poście. Ohmm!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, ja zamarzam już od października :x

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko te czapki są, ostatnio widziałem takie z napisem "Piździ" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuuper, zaraz pokażę mojemu chłopakowi, niech obczaja;)
    Wpadnij do mnie:
    http://high-heeled-view.blogspot.com/
    <3<3

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your look.
    This is my blog http://thegirl26.blogspot.com.es/
    I hope you like it!

    x.o.x.o

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega look!

    http://barbres.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images