Swift

Sweet Nothing

 Na dworze Jesień. Szczerze powiedziawszy w ostatnie dni  zamarzam. Dlatego w mojej szafie zawitało kilka nowych bluz bez których nie byłoby tak ciepło i miło :).


Na zdjęciach prezentuje stylizacje dość prosta. Kurtka skórzana z Zary,zwykła szara bluza i bluzka która otrzymałem od koleżanki jakiś czas temu z Jacka Danielsa.



Dodatkiem do całej stylizacji jest torba z Shade, która strasznie mi się podoba!!Przedstawione są na niej przesłony w aparacie fotograficznym.











You Might Also Like

8 COMMENTS

  1. you look spectacular boy!!!!
    fran

    NEW LOOK: BULLFIGHTING
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/10/bullfighting.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej, ej gdzie takie żarówiaste vansy kupiłeś? bo są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ehhh, tak myślałem, że "nie tutejsze" ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, taką szara bluza to dla chłopaka must have na taką porę. :) Podobają mi się Twoje stylizacje, dodam Cię do obserwowanych nawet, a co!

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak wygląda twoja fryzura, jeśli chodzi o obcięcie i jej stylizację? Bardzo ciekawi mnie to. : )

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images