Swift

Say My Name

 Dni zaczynają być krótsze a noce  dłuższe, nie zważając na pogodę fajne ubrania nadal można nosić. Dziś mam na sobie jeansową kurtkę z Zary na swojej czarnej bluzie abym czuł się ciepło i komfortowo w każdym momencie. Czerwone vansy  nadają całej stylizacji ostrego charakteru. 
Moje wszystkie niezbędne rzeczy mam w nowej torbie od firmy Letter Bag. Jest ona bardzo praktyczna i pasuje do niemalże każdej stylizacji.
Zabawny napis rzuca się w oczy. Polecam tą firmę! 
The days are getting shorter and the nights are getting longer, despite the weather cool clothes still can be worn.
This time I'm wearing a jeans jacket over my black zipper to keep me warm and cozy at all times.
Black jeans and red vans to spice up the style a bit.
To fit everything I need I used my bag that I got from Letter Bag it's easy to combine to almost everything. It also has a texture on it wich say's  ''WHO THE FUCK IS GELLO?''
it's funny and definitely an eyecatcher!






You Might Also Like

6 COMMENTS

  1. Takiej kurtki szukam, niestety narazie nie mam okazji jej mieć u siebie, jak kupię to oddaję do jakieś firmy DIY, która mi przerobi ją z tyłu :) warto mieć coś innego, zestaw bardzo dobry, ale pozbyłbym się tej torby. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit, a torba nadaje mu całego uroku. Mi się bardzo podoba ;)

    Pozdrawiam, Ann

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your style! A-M-A-Z-I-N-G!!!
    Greetings!

    barccello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jeansowe kurtałki zawsze i wszędzie

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images