Swift

F For You


Nadszedł czas wyprzedaży! Niestety z moim szczęściem zabrakło mi pieniędzy -jak zawsze w tym czasie.
Znalazłem jednak niesamowite ubrania i mam nadzieję, że będziecie mogli zobaczyć je na moim blogu następnym razem.

Stylizacja ta jest jedną z moich ulubionych.
Na zdjęciach mam woskowane spodnie, które idealnie pasują do mojej baseballowej kurtki ze skórzanymi rękawami  oraz  moimi nowymi skórzanymi Vans'ami, które już zdążyłem ubrudzić.


Szara, obszerna koszulka dobrze komponuje się z całą stylizacją. Została ona zakupiona w secound hand'zie. 
Na głowie mam czarną czapkę z żółtymi akcentami i pingwinem.
Jedną z najbardziej przydatnych rzeczy jest torba,od Pan Tu Nie Stał. Jest idealna na duże zakupy bądź wyjazdy. Na pewno przyciąga uwagę.

 It's sale time and with my luck I ran out of money like always at that time. 
I found some amazing stuff and hope that you'll see them on my blog next time.

This composition is one of my favorites. 
I wear my leather/wax style jeans with my new leather vans. 
I'm not really good with keeping new shoes clean. 
To that my collage jacket which also has leather arm that perfectly matches the jeans an the vans. 
A extra long shirt that is made from a special fabric which gives it a unique coloration and look that I got in a second hand shop. To that a necklace. 
On my head I wear a black cap with yellow accents and a penguin on it. 
The most useful thing is the bag that I got from             . It's big so you can fit a lot of things in it. Definitely an eye catcher.














You Might Also Like

17 COMMENTS

  1. Skąd są te spodnie? szukam ich już chyba wszędzie i nigdzie nie ma

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) Nic dodać, nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też szukam bejsbolówki ze skórzanymi rękawami, ale marnie mi to idzie :) Gdzie kupiłeś tą?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja:)


    http://freshisyummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. disclosure zawsze spoko! :D świetny look, uwielbiam buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz! :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JEZU, chcę te spodnie!!! super!
    pozdrawiam z http://mateuszpater.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja świetna-przyciągająca uwagę, intrygująca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz świetny wygląd bloga ;* Jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację, napisz u mnie ;D XOXO Malwina ♥♥♥

    http://la-petite-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images