Swift

I HOPE

Nowy rok nowe plany! 
Chociaż po długiej przerwie świątecznej ciężko jest wrócić do szarej rzeczywistości, z nowym rokiem moja głowa pełna jest wielu nowych pomysłów, które mam zamiar przedstawić Wam w najbliższym czasie. 
Dziś prezentuję dość niecodzienną stylizację. Na sobie mam klasyczna marynarkę marki Boss. Marynarkę tą najczęściej zakładam do eleganckich stylizacja, lecz wyjątkowo chciałem złamać standard i ukazać ją w dość nietypowym zestawieniu. Pod marynarkę założyłem czarną bawełnianą bluzę z długim rękawem oraz okrągłym dekoltem od marki Klekko. Jest to świetna bluza, którą poleciłbym każdemu. Wykonana jest z duża dbałością o szczegóły. Marka zaczyna dopiero swoją przygodę na rynku modowym ale wróżę jej świetlaną przyszłość. Oby tak dalej! 
Kolejnym elementem są czarne rurki ze złotymi suwakami. Są one doskonałym dopełnieniem całej stylizacji, która mam nadzieje spodobała się Wam tak bardzo jak mi.

fot.Grzegorz Broniatowski
New year new plans! 
After the long Christmas break it's hard to go back to our daily lives. My head is full of ideas that I want to share with you in near future. 
I wear a black blazer by Boss. Usually I wear that blazer only to more elegant occasions but this time I wanted to break that rule and show it in an rather untypical composition. To that I wear a black long delve by Klekko. I'm I love with this long sleeve I highly recommend it. It's made with lots of love for details. Last but not least black skinny jeans with golden zippers.

phot.Grzegorz Broniatowski





You Might Also Like

5 COMMENTS

  1. Po pierwsze czerń <3 , po drugie new balance, a po trzecie to po prostu świetnie!

    PS. Nie byłeś przypadkiem wczoraj w Krakowie? :> W Galerii Krakowskiej byłam prawie całkowicie pewna, że Cię widziałam! Ale mogła być to po prostu wierna Twoja kopia.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentujesz, Twoja czerń nie jest nudna! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this outfit!

    http://www.juicyguile.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne wygladasz! prostota i czern - najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki masz model butów new balance i nike ?

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images