Swift

Summer Soul

Lato dobiega końca, a ja czuję się jak by był to dopiero jego początek. Może to przez pogodę, która ostatnimi czasy jest doskonała na wypady w miasto, a może przez to, że mój jedyny wakacyjny wyjazd zaplanowany jest dopiero za 3 tygodnie. Jedno jest pewne, ciężko będzie mi się przestawić na tryb jesienny. Pozostając w temacie lata, w dzisiejszym poście prezentuję stylizację w dość nietypowym dla mnie stylu casualowym. Wszyscy doskonale wiemy, że materiałem który nigdy nie wyjdzie z mody jest jeans. Dziś postawiłem na kurtkę z przetarciami oraz szorty w tym samym odcieniu. Spodenki pochodzą ze sklepu MEDICINE everyday therapy. Ich krój oraz dopracowane szczegóły w postaci bardzo modnych w tym sezonie przetarć, spowodowały, że musiałem je mieć w swojej kolekcji szortów. Z tej samej marki pochodzi rownież, t-shirt w letnie liście drzew o fioletowych zabarwieniach. Kolejnym elementem, ożywiającym całą stylizacje jest czapka typu baseballówka marki Hater Snapback. Markę tą, możecie kojarzyć z poprzednich wpisów na moim blogu. Zdradzę Wam rownież, że to dopiero początek kolejnej współpracy z tym brandem z czego jestem bardzo szczęśliwy! Na nogach mam jedne z najwygodniejszych butów do tej pory NMD_1 - adidas Originals, dodatkowo w moim ulubionym dla obuwia kolorze- bieli.
Zdjęcia zrobiła bardzo utalentowana Karolina Chudyba Photography










You Might Also Like

1 COMMENTS

Flickr Images